Födelsedagar!



Födelsedagar är alltid roliga!:)

Förs vill jag gratta min Kära vän Emma, som fyllde 21 år den 27/12 - GRATTIS!!:) Och hoppas att du hade en fiiin dag!

Idag, 28/12, har familjen firat vår kära pappa som fyllt 50 år!! Herre gud,... inte varje dag man får fira en sådan dag!
Dagen började men en härlig hotellfrukost med allt vad man kan tänka sig i frukost väg! Svensk, engelsk, amerikask, fransk,.. ja, global frukost!:D Sedan tog mamma och pappa en tur på stan, medan brorsan och jag satt inne på hotellrummet och gjorde klart presenten till honom. Som hanm efter fyra timmars slit, fick ta emot på fiket "Evas Parlai"! Vi hade klippt och klistrat ihop ett album med alla typer av bilder vi kommit över som skulle spegla hans liv! Dock kommer det dröja länge innan jag Själv orkar öppna fotoalbummet, för jag är ganska spyfärdig nu efter alla timmar vi lagt ner för att få det gjort...! Dock blev det Riktgt lyckat! På fiket fick vi också besökt av pappas kusin!
På kvällen hade vi (eller rättare sagt Jag) beställt bort på "Heaven 23" på Gothia Tower där vi, efter vad vår plånbok räckte till, åt en alldelsd utsökt middag med en underbar utsikt över Göteborg by night!:) Sammtidigt gick Ishokey matchen "Frölunda-Färgestad" med över 31 000 åskådare på "ny-gamla ullevi" under öppen himmel, och som vi också kunde skåda en aning från restaurangen!
Där efter blev det drinkar i baren, och lite "pubrunda"! Men f*k,.. JAG kom inte ín på första puben (23års gränns!! Det finns fortfarande tillfällen då man känner sig aningen ung) Så jag fick gå till en rock klubb istället där äldre sliskiga gubbar slängde blickar till mig, och jag ville bara göra slut på min öl och gå där ifrån,.. Närmare tolv gick jag tillbaka till hotellet där jag Mötte mina föräldrar som satt i baren, och pappa hade precis svept en "Hot Shot"!:) Härligt glad och på allerten vart han!:D Men vem unnar inte en nyblive 50 årig det:!:D

Imorgon lär det bli sovmorgon,.. Men hoppas också på att få se en del av Göteborg!:)


Ish, slängde iväg några mejl till några lägenheter i Malmö,.. jag håller fortfarande tummarna!!:S






Kommentera här: