Ge Mig Inspiration!!


Vi hör hälften av vad som sägs (50%)
Vi lyssnar på hälften av det (25%)
Vi förstår hälften av det (12,5%)
Vi tror på hälften av det (6,25%)
och vi kommer ihåg hälften av det (3,125%)

Vi har börjat med idrottspsykologi i skolan. Ska jag skola mig till psykolog?!

...

"Oooh, korsbandet"!!

Jag var ju på match i tisdags. I slutet var där en spelare från Halmstad som föll (de föll som pinnar under hela matchen), och en kille framför mig på ståplats skriker "ooooh - korsbandet". Jag brast ut i skratt!!

Jag är "ledig" idag, och dagen är planerad. Nu ska det bara genomföras; en sak i taget!
Men var sören är mina uppenbarelser?! Jag brukar alltid få dem innan en uppsatsskrivning. Men senaste tiden har de varit som bortblåsta.

Hm, inspirationskällan, har jag någon sådan?!:S

Var får jag allt ifrån?!

Egentligen...

Idag är det torsdag; imorgon är det fredag!:)


Kommentera här: