Skatteverket.se


"Ja jag är lycklig, ja jag är lycklig, ja jag är lycklig hela långa veckan ut!!"
Skattat och klart!:)

Kanske finns det en Gud ändå..

Solen skiner och jag ska snart ta mig ut på stan! Har en del ärenden att göra idag! Roliga sådana dock:) Ska först bara ta mig igenom lite skola och repetera gårdagens lektioner i grupprocesser. Den kursen, som är en del av idrottspsykologin som jag Har läst en gång i tiden, är så himla intressant!! Läraren är en att falla för helt lätt;) Kanske man ska ta och doktorera i Interaktinskommunikation inom idrotten?! Hur många hade köpt min avhandling?!

Imorgon hoppas vi på lite påskfirande!!

Emma, du är inte sjuk - maskeraden KOMMER att bli av!! Jag kommer dyka upp i vilket fall som helst!:D

Jag ska se till att Inte bli lurad idag,..:S

Lev och va glad!:)

http://www.youtube.com/watch?v=XhVx_pqSMq4



Kommentarer:

1 EMMA*:

du blev fett lurad. mohaha! :D

Kommentera här: