Stopp i vasken!!


Stopp i vasken ikväll!! Jag fick ta saken i egna händer,.. och hittade mindre trevliga saker i rören. Dock hjälpte det inte som vi ville, och vaktmästaren ska ringas imorgon.

Och var har min träningskompis på Enighet tagit vägen?! Jag undrar,..:/

Jag tog en joggingtur i parken ikväll, och idag kändes solen så där extra underbart skön!! 
Jag fick en sådan wow-upplevelse när jag gick förbi en kille som promenerade i Pildamsparken ikväll:) Svårt att beskriva den där känslan..

I lördags fick jag en överraskning när jag utanför trappuppgången stötte på Cecilia, en tjej som gick i min parallellklass på gymnasiet, och som jag hade ett intensivt arbete med under vårt projektarbete med musikalen! Hon bor i trappan intill!:)

Ni ska alla veta att jag finns där för dem som behöver ett levande stöd:)

Nu ska jag ta livet i egna händer,.. hur sker förändringar annars?!

Kommentera här: