Varför ska man ständigt behöva påminnas?!


Hemma igen efter en skööön dejt med vännerna!:)
Det är konstigt hur påminelsen om en själv kommer när man träffar sina vänner. En påminelse om sin egen personlighet och vem som verkligen är jag! Hur ska man se till att flytta den känslan vidare till resten av verkliga livet?! Känslan jag får när jag är med vänner är euforisk!! Jag önskar så att den känslan ständigt kunde vara närvarande; en känsla som gör att jag inte har någon som helst problem med att prata med främmande människor jag möter i affären, berömma ge verkliga kommentarer till människor som Jag känner gör sig förtjänt av det, och en klapp på axeln, att känna den där tillfredställelsen med livet som jag verkligen känner, men som ibland övertalas av andra tankar.

Kokta morötter, spenat och pesto var otroligt gott ikväll!! Man får ta vad man har hemm. Och det är alltid kul att prova nya kombinationer;)

Ska snart träffa Freddy, och iväg till en hemmafest; bära eller brista om det blir trevligt eller ej. Man har ju inte så långt hem om det skulle brista;) 


 "I'll face you" = "Jag skickar dig ett meddelande på facebook"

Nya grannar i huset! Good looking gör det ännu mer intressant,...;)

Ta väl hand om varandra!:)





Kommentera här: