Fredagen den 13 augusti


...och jag har haft en väldigt bra dag idag!:) Inga förödande händelser har inträffat för egen del, vad jag låtit mitt eget medvetande reagera på i alla fall.
Min bror ryckte till i sin andra start och blev diskvalsfiserad på 100m i JSM i Karlsdag idag. Så det var tyvärr inte hans dag idag. Men jag håller tummen att det kommer gå bättre på 200m som han ska springa imorgon!

Jag hade sovmorgon, och fick en del saker gjorda i mitt lilla hem. Jobbade 14-18. Och halv åtta kom Tanja och Noor hem till mig:) Vi lagade mat, umgicks och övade inför vårt lilla uppträdande vi ska hålla på jobbet på tisdag inför våra boende på jobbet:) Och det ska bli så kul! Framför allt när man känner att det man gör får en så stor betydelse för dem... Hade det jättetrevligt!!

Imorgon blir det Karlshamn, och Äggstockfestivalen!:)



Kommentera här: