Sanna mina ord


Jag fick jobba hela dagen idag. Och nog för att man har bekymmer i sitt liv, men den största för tillfälligt är pengar. Så, jag klagar inte för jobb inte!

När jag kom hem, och precis hade satt mobilen på laddning ringde den! Och vem ringde, om inte Sanna!! En sådan otroligt trevig överraskning:D Fy vad jag längtar tills ikvällkväll. Familjen kommer också att spela, och Tanja ska jag också få säga hej till:) Kvällen känns ultimat!!

Från jobbet fick jag med mig lite saker hem från en man vars mor gick bort för två veckor sedan. Han hade bestämt sig för att skänka sakerna, istället för att slänga dem. Och så råkade jag nämna att jag ska torga nästa helg. Så, vad passade inte bättre än att jag fick ta med mig sakerna. Hans förslag får jag pointera! Kände stor respekt för att han faktiskt skänkte bort sakerna, som faktiskt tillhört hans mor:S

In i duschen med dig Madde, så bär de snart av ner till stan:D

Wiiee!!

Kyss min plysch:)



Kommentera här: