Ystad och spontan utekväll:)


Jag hade en otroligt härlig ledig dag idag då jag tog tåget till Ystad:)
Ystad är en väldigt mysig stad, på sommaren i alla fall; många gamla, små hus med mysiga bakgårdar. Antalet caffeer är överskattat. Dock är de väldigt mysiga!:) Pratade med Ingrid som jag ska träffa imorgon kväll, satte mig på ett café och skrev lite och mamma ringde och samtalade en stund! Så himla skönt att bara ta det lugnt.

På kvällen träffade jag S och M och tog ett glas på Hedmanska där det klubbades trevligt med dj:s från Detroit:) Musik i utomhus miljö är speciellt!
På vägen hem blev det ett spontanfölje till Debaser som slutade i en väldigt trevlig kväll tillsammans med två pratglada Blekingebor!:)
Älskar spontana utekvällar som aldrig blir som man planerat:)

Tack för kvällen!:)

Jobb om tre timmar... Lite sömn innan det kanske?!:)




Kommentera här: