Alla Hjärtan Dag


Alla Hjärtans dag. Jag har väl inget val än att kommentera denna dag på Något sätt. Så är det gjort. Jag vaknade upp hemma hos Maja. Åkte där efter till Lund. På väg till Coffee House köpte jag Aluma av en försäljare utanför Malmborgs. Har aldrig sett honom förut. Men han blev glad, och jag blev glad för att han blev glad, och glad för egen del att jag kände mig givmild att lägga 40:- på en tidning där jag varje gång jag köper en Aluma lovar mig själv att "denna gång ska jag verkligen läsa hela tidningen och inte bara försöka lösa det omöjliga korsordet". 
Där efter träffade jag Ylva och Henrik på brunch! Snackade om allt och inget och påminde varandra om våra personligheter;) Och jag tänker; de tycker om mig ändå, trotts alla mina konstiga sidor. Men, så hinner jag tänka en gång till att; hey, de tycker om mig ändå, kanske just för alla mina konstiga sidor. Under eftermiddagen satt jag och pluggade på ett fik. De flesta som gick förbi gick två och två. Dock var det inte Så mycket folk som var ute. 
Vid sextiden åkte jag hemåt, och när jag hoppade av tåget gick jag förbi en kille som stod på perrongen och som såg ut att vänta på någon. Och mycket riktigt; när jag vände mig om såg jag honom välkomna sin flickvän med en sådan där varm och långvarig omfamning. Den där som säger; jag har saknat dig i min famn...
Hemma missade jag familjemiddagen med mormor och morfar. Men fick trösta mig med en snabbresumé. Jag berättade om kontraktet jag skrev på igår! Så nu har jag ett rum i Malmö:D Flyttar in 2:e mars!!

Ja, detta var min Alla ("V") - dag, som förgyllde mig på många sätt. Och jag hoppas jag förgyllt någras på något sätt. I alla fall så hoppas jag att alla vänner jag bryr mig om haft en fin dag!:)
  

Alla Hjärtans Dag


Ett skyltfönster i Lund!:)

Precis som Henrik är jag nu inne i ett tenta-race. Så, skulle ni inte nå mig så är det för att jag sitter i tenta-trans...!!
På återseende efter den 17:e!

Kommentarer:

1 emma:

Är det möjligtvis Iris? Som ligger vid mårtenstorget typ? Eller på väg?

Kommentera här: