Hemma, igen...


Hemma igen efter fem otroliga dagar i Prag!:) Och dem som gjorde dagarna otroliga, förutom staden i sig, var Ylva och Rebecka - tack ska ni ha!! Jag rekommenderar verkligen den staden för dem som funderar på en veckas semester i vår! Under lilla semestern fick jag säkert en fyra samtal från jobbet (dyra samtal för kommunen må jag tro). Ett samtal i morse som jag somnade ifrån, och nu ikväll ringde självaste chefen och bad mig hoppa in akut för en miss Han råkat göra.. Dock var det motiverat med röd jobbedag!;)



Min pappa fyllde ju 50 år förra veckan, och vi firade allt sammans i Gbg! Samidigt hemma i Sösdala höll några vänner till oss på att förbereda en välkomnande present. När jag tog flyget till Prag, åkte de andra hemåt, och möttes av vårt hus, invirat i plasteband!;)   

Kuligt värre!:)

Och här har vi födelsedagsbarnet, med fru:)Firar 50års dagen!

Mamma är såå söt! Hon hade ställt sig på denna "Puss station" tidigare på dagen och sagt att "nähe, här händer inget här", och så hade pappa inte fattat hinten. Senare efter middagen, och ett barbesök försökte hon igen. Och med gooda resultat...

Evert o Lena

Och så var det familjen..

Familjen på väg till Gbg!

Ingen kan vara nere med en ballong! 
                                                                      / Nalle Puh


Må väl!:)




Kommentarer:

1 *Emma:

Fy vad gulliga dem är , din mor o far! :) Gratta Evert från mig!

2 sabina:

vad fint!

Kommentera här: