Kanottur!


Idag fick jag lite gjort här hemma kändes det som,.. gjorde vid rabbarberna till en rabbarberkräm som jag blev väldigt nöjd med! Satt upp ramarna på väggen; nu ska jag bara beställa bilderna till dem. Och två timmar innan jobbet låg jag och solade och läste Paul Coeloh! Åh, det var mysigt, trotts svetten som rann från pannan. Och den fortsatte att rinna när man var på jobbet. Mindre trevligt där dock... Jag blev också glad för ett trevligt samtal jag gjorde idag:) Men vad gåtfull jag blev där... tala i tungor är jag bra på...
Hm, möttes av en avspärrning, polis och vitt pulver på vägen vid möllan när jag skulle hem ikväll. Någon som brunnit?!
Igår när jag satt med Sabbe på Nyhamn såg vi tre polisbilar, i riklig fart, köra runder vid torget; vad är det som händer i stan egentligen?! Man vill ju veta, nyfiken som man är...

Imorgon blir det kanottur och övernattning under bar himmel med familjen:) Vår lilla semester tillsammans.. Och ja, det ska bli jättekul!!

Nu väntar jag bara på att mitt rågflingebröd ska jäsa klart - oj va huslig jag varit idag:)

Vi ses i marshallens skugga!






 

Kommentera här: