Schooool



Måndag idag. Seg efter helgen med både plugg, träning, packning inför flytt och jobb; innehållsrik indeed. Lördagskvällen var jag Dead! Det är verkligen sällan jag avböjer planer. Men denna lördag gjorde jag faktiskt det; Två planer till och med:/ Neeej(!!), håller jag på att bli en sådan där vuxen person som tänker innan handling; att det kanske inte Är så bra att vara uppe sent om man ska börja jobba tidigt dagen efter.. Snälla alla, säg till mig på skarpen om det skulle bli värre!!:S 

Hade första klassträffen i fredags, och som var oerhört trevlig!:) Tänk vilka otroligt intressanta och rent av fantastiska människor det finnas i världen! Jag kan inte sluta beundra mänsklighetens under av personligheter! Det kanske är dags att sluta fundera på det. Svaret lär bli oändligt. 

Hade en nice skoldag idag med atletisk bas (kullerbyttor och stå-på-huvudet-övningar), och där efter dansbas med bland annat "Yankee Doodle" och "Oh Susanna". Sen satt jag kvar tillsammans med mina medarbetare och skrev grupparbete till KLOCKAN ÅTTA ikväll. Var vi duktiga, elle var vi duktiga...

Nej, jag tror jag drar mig tillbaka. Sovmorgon imorgon eller?! Vi får se... 


Vi syns i marschallens skugga!





 

Kommentera här: