Siesta och regn


Jag kom precis hem,dyngsur, efter en cykeltur från skolan i ÖSregn!! Det enda positiva med att ta bussen här i stan - man blir inte lika blöt. Jag blev dyngsur, så, kommer jag inte dra på mig en sjukdom efter denna helgen så har jag ett imunförsvar i världsklass!!

Ska snart in i en varm dusch och skrubba mig ren, sen pack och sen ta tåget HEM:) Är det okej om jag tar med mig lite tvätt?! Tvättmedlet är slut här hemma,..dessutom slänger ju någon mina kläder i soptunnan.. Är av med ett linne och ett par svarta mjukisbyxor efter den tvätthelgen då någon slängde all min tvätt:/

SIESTA nästa mål efter hemmet. Jag var SÅÅ otroligt laddad, tills regnet föll här i Malmö. Men, sen kom jag innanför lägenheten och min roomie påminde mig om att jag är i den åldern jag är, och INGET kan stoppa mig!!:D Shit vad jag ska njuta av denna helgen:) Efter regn kommer solsken!:)
Fibes! Oh, Fibes!, Teddybears, Maskinen, Familjen, Royksopp, Stefan Sundström,... Saknade lite reggaeton musik dock, och riktigt bra rock.

Dagens tankeord: Undvik förutfattade meningar sagda av andra, tills den dagen då du själv kommer under fund med att dina fördomar faktiskt stämmer.



SIESTA = FIESTA!:)








 

Kommentera här: