Jag är helt slut...


Efter en vecka utan någon som helts uppdatering kommer jag här med en förklaring till varför: jag har haft viktigare saker för mig helt enkelt..:/
Det är inte roligare än så faktiskt. Hela veckan har gått i ett. Och ikväll mår jag illa, och har huvudverk. 
Denna vecka har det handlat om jobb, skola, simning och volontärarbetet jag hade på Riksidrottsforumet (RIF) på Swedbank stadion mellan fredag till söndag.
I lördags var det först simningen till klockan elva. Och där efter RIF klockan tretton fram till halv två på natten. Gästerna ville inte gå hem förrän då. Men kul var det:) En aning segt emellanåt, men väldigt trevligt folk som både jobbade och som gästade! Oj va mycket beröm vi fick för vårt arbete:)Dock är jag en aning trött på galjar, och kommer hädan efter ha större respekt för personalen i garderoben:)

Dagen började idag med hembakade scones, och en hel del "sconessnack";). I torsdags blev jag hånad för att jag beställde en grov scones enbart med ost, utan smör. Och ansågs efter det "väldigt nyttig av mig":P?!
Vet ni hur många olika sconesrecept det finns - www.scones.se
Under RIF avslutade vi med att plocka undan allt; rensa, rigga ner scenen etc. Och nu ikväll myser jag med mig själv! Har tagit fram gitarren och sitter och plinkar. Sååå avkopplande!:)


Nu är jag tillbaka, och huvudverken har snart gått över! 
Det känndes skönt att skriva igen.
Må väl i stunden:)


 



 

Kommentera här: