Godkänd prestation!


...


Men, oj. Jag är i totalchock! Jag fick GP (godkänd prestation) på delkursen "Fortsatt friluftsliv". Och med de betyget ska alltså en liten expert inom området bo i mig:)

...

Jag har fortfarande ingen fungerande mobil. Och jag ser det som på både gott och ont. Ont så klar när man inte kan höra av sig till någon som man vill, och när ingen kan höra av sig till mig. Men ett litet gott får väl vara att man får känna på det. Imorgon Måste jag bara införskaffa en!! 
Mobilförslag är väl mottaget - billig, och inte alltför highteck;)

...

Ish, nu är jag där igen. Fullt hus! Och i helgen är det körläger, vilket minimerar mina antal studiedagar. Tror ni inte heller att jag anmälde mig till att planera maten och aktiviteterna under lägret... Ja, jag får skylla mig själv. Men jag ångrar ju heller inga val jag gjort, än i alla fall;)

...




 

Kommentera här: