Annandag jul


Det är annandag jul, och jag är ybertrött. Vet inte hur jag orkar skriva detta inlägg ens.
Jobbade igår kväll fram till nio, tränade lite grann efteråt och gick ut med Bella och dansade hela kvällen på Debaser! Hade en så himla rolig kväll, och tror aldrig jag dansat så mycket som den kvällen... Bella får mig verkligen att kunna tänka på annat än jobbiga saker!!

Sov hemma hos henne i Lund i en timme innan jag fick ta bussen tillbaka till Malmö för att börja jobba halv åtta. Väl på jobbet var det personal som sjukskrev sig och jag fick jobba extra fram till klockan sex ikväll! Men jag hade den trevliga äran att få spela för mina vårdboende idag! Så under kaffet satt jag med min gitarr och sjöng några enkla men ack så fina sånger:)


Nu ska jag krypa i min favoritjulklapp som jag fick utav mamma, titta på en film och äta gröt:)





Kommentera här: