...med en el-tandborste.


Jag var en aning trött idag efter jobbet. Och i några minuter stod jag bara rakt upp och ner utanför Caroli City och tuggade på ett päron; kände mig som ett också. Men precis när jag skulle hoppa upp på cykeln för att ta mig över gatan passerade en bil vars förare, inte bara styrde bilen, utan också borstade sina tänder!! Jag fick en chock, hoppade av cykeln och brast i skratt!! En bilförare som borstar sina tänder samtidigt som han kör... Jag hann till och med se att han gjorde det med en el-tandborste - än mer effektiv!:) Och där efter kunde jag inte hålla mig för skratt hela vägen till Gustav torget. Jag är väldigt duktig när det kommer till att borsta mina tänder samtidigt som jag ser på tv eller packar en väska. Dock tror jag inte jag ska ge mig på att köra en bil.
Hm..skulle ni komma på mig att göra det har jag nog gått lite väl för långt med min levnadsstandard multitask delux.

Tänk vad ens humör HELT ABRUPPT kan vända siga:)

Mer crazyness in our daily living!!




Kommentera här: