Kristian Anttila



Jag unnade mig en promenad hem från stan ikväll efter en dag i skolans tecken. Och under prommenaden höll Kristian Anttila mig sällskap genom P3live session! Vilken skön kille han verkar vara. Med en sådan där skön inställning till livet liksom.






Det börjar gå framåt med danstentamen, och jag känner att jag kommer bli nöjd med slutresultatet:) Jag ska erkänna att det finns två personer som inspirerat mig till dansen: Emma, en utav mina bästa vänner; trotts att du inte alltid mått bra och att tankarna spelat dig ett spratt står du kvar, och det är jag oerhört glad över!! En person jag träffade i december 2010 inspirerade mig oerhört med sin livshistoria. Och jag känner att det antagligen kommer vara honom jag tänker på när jag gör mitt uppträdande!

Nog med dans. Nu förbereder jag mig för mitt livs första opponering. Och imorgon kommer jag få veta vad det egentligen innebär;) Ho ho ho...

God natt:)

Kommentarer:

1 EMMA*:

Det kommer gå fin fint! <3

Kommentera här: