"Därför är svenska män otrogna"


WTF...

Nej, jag blev totalt överraskad när jag läste gårdagens Metro om webbsighten som agiterar för en otrohetsaffär ("Gör livet levande, ha en affär") och som finns till just för att göra det lättare för samtliga som är intressrade av att vänstra. Jag tänker inte ens nämna siten i fråga då jag vägrar stå för något så sjukt som att otrohet skulle vara något som är helt okej och acceptabelt. 
Otrogna mäns förklaringar till varför dem väljer att vara just otrogna var inget som direkt talade för deras väl medvetna val. Här talar vi inte om något "oops, förlåt det bara blev så". Utan ett "jag vet vad jag gjort och ångrar mig inte förrän hon kommer på mig, typ".
 

Fan. Det gör mig så j*a besviken på den goda tron om människan. Och vreden vrider sig som laktosintolerantas magbesvär. Jag blir förbannad samtidigt som jag är på gränsen till klumpen i halsen.

...

God helg på er all!


Kommentarer:

1 Oskar:

Det där med laktosmage känner jag igen. Och jag håller med dig, må den där sidan bli en flopp.



Såg dig på mötesplatsen ;)

Lägg till mig på msn? [email protected]

Kommentera här: