Klippt mig


Då jag oftas är en sådan som planerar mina dagar, och ibland kan bli frustrerad när dagen inte utvecklats till det jag hade hoppas, så kan jag också bli lika lycklig när den Inte blir det:) På väg till träningen igår blev jag stoppad av min fina vän Tania som jag senare träffade igen över en fika. Mitt i konvensationen föreslår Tania att vi ska klippa oss!
"Jag behöver en förändring" - sa hon. Och med den där hopplösheten i rösten som avslutades med en djup suck. I princip ALLA har förbjudit hennne att klippa av sitt fina, långa, mörka, lockiga hår. Men, klippt och gjort, gick vi till en salong.
Och som, inte sällan, blev jag påmind om hur viktigt det är att vårda sitt hår. Packa in det en gång i  månaden osv.. Över ett år sedan jag klippte mig; kryss i taket att jag fick mitt slitna hår avklippt igår.

Café Gökboet söker fyra nya medlemmar i sin barpersonal - TVÅ kryss i taket!!

Må väl:)





 

Kommentera här: