Bästa The Arkavslutet..?!


Jag funderar på när den sista konserten med The Ark kan tänkas passa... Jag vill ju att det sista mötet ska bli så perfekt som möjligt och under de mest optimala omständigheterna. Gärna tillsammans med någon som kan tänka sig dela det fina avslutet tillsammans med mig(??);)
Funderar på Köpenhamn den 19 April och Sofieros Slott den 4 augusti där dem spelar tillsammans med Håkan Hellström. Däremellan lär jag väl också se dem på någon festival, Where The Action Is, maybe, och sedan åka upp the Peace&Lovefestivalen...

Je suis confondre, et je ne sais pas. Mais, j'espère une été merveilleuse!!

Hehe, det var mina franskakunskaper det..

Ska snart iväg på simmöte ute på Segevång. En bra bit att cykla dit, så jag hoppas mötet inte blir allt för gäves. Och därefter jobba till nio ikväll.
Våren börjar i alla fall kännas i luften!:)

Skön söndag på er:)


Kommentera här: