Falafelmannen


Vaknade upp till en fiin söndag! Cyklade till simningen och hade simlektion en timme och simmade själv 1000m idag efter lektionen. Flera år sedan sist det hände;) Kände sig en aning stel och klumpig. Men kanske inte så konstigt..
Ska nu snart bege mig till Lund för att lyssna på Ultraljud som har sin vårkonsert i Botaniskan:) Wiiee! Ser jag verkligen framemot:),
Ska innan det sätta mig någonstans och fylla i lite papper och förbereda inför simningens avslut om två veckor. Lika bra att göra det nu då min kommande vecka är ganska smockad utav andra planer.

Vill bjuda på lite musikinspiration jag fick från den riktigt trevliga kvällen i fredags då Alla fagra hade sin CD-releas! Riktigt skön folkmusik får jag lov att säga! Man blir så glad av dem, och snart läggs låtarna in på mobilen så man kan bära med sig dem var man än befinner sig:)

Lyssna på Falafelmannen:)

Dessutom vill jag vädja till alla om att jag, från juli, söker nytt boende i Malmö fram till, åtminstånde, in i september:)




Kommentera här: