Snaaart SIESTA



Ett mejl gjorde mig påmind om att SIESTA drar igång nästa vecka, och att jag ska arbeta som funktionär under festivalen. Det gjorde mig också påmind om att jag kanske borde förbereda mig inför det. Eller, åtminstånde fundera på om det är något jag behöver införskaffa innan. ´
Kanske är det för att jag idag inte direkt känner mig taggad inför nästa veckas kommande uppdrag som gör att det känns som att det inte kommer bli av. Trotts att det står SIESTA över hela veckan och att det pirrat lite i magen varje gång jag bläddrat mig fram i planeringe så känns det som att jag glömt att skriva in det i kalenderna eller något. 
Kanske för att jag inte direkt känner för nya utmaningar i livet för tillfället?! Eller, kanske har tillräckligt med dem?!

"Fan, det löser sig.
Det gör det alltid.
Det kommer ordna sig.
Det gör det alltid.
Det kommer fixa sig tillslut."
/ Timbuuuukto

Till Ribban, och vidare.


Kommentera här: